Bellen in “the cloud”

De hosted VoIP oplossing van TELi is feitelijk een telefooncentrale die niet bij u op kantoor staat of hangt. De telefooncentrale (PBX) waarvan u gebruik maakt, staat in een goed beveiligd datacenter waar voldoende internet bandbreedte aanwezig is en altijd voorzien is van stroom doordat enorme noodaggregaten klaar staan om stroomuitval van het traditionele stroomnetwerk op te vangen. Het VoIP platform is redundant uitgevoerd, dus meerdere systemen kunnen dezelfde opdrachten uitvoeren.

Lees meer over onze virtuele telefooncentrale

Internet VoIP bellen

Om gebruik te kunnen maken van onze hosted VoIP oplossing heeft u een internetverbinding nodig. Een gemiddeld xDSL (ADSL of VDSL) abonnement volstaat al voor bedrijven tot 15 √° 20 medewerkers. Uw VoIP toestel(len) maken contact via het internet met ons hosted VoIP platform. Of u nu het VoIP toestel op de zaak aansluit of in uw vakantiehuisje in Spanje; u belt altijd via Hosted VoIP! Tevens bent u voor uw collega’s gewoon op uw intern nummer te bereiken. Dit maakt VoIP ook heel interessant voor bedrijven met meerdere vestigingen.